A0: 
سلام دوست عزیز به وبلاگ خودت خوش اومدی،لطفا با نظر ارزشمند خودت من رو در بالا بردن کیفیت این وبلاگ یاری کن.با تشکر مدیر وبلاگ
در کنار مسی تاریخ بارسا را ثبت خواهیم کرد
تاريخ : سه شنبه 1 مرداد 1392برچسب:مسی,نیمار,بارسلونا,فوتبال, | 20:33 | نویسنده : محسن شجاعی

برای من افتخارات بزرگی است که در کنار افسانه ای چون مسی حضور یافته و فوتبال بازی کنم.

ما هر دو دوست داریم عملکردی خاص و منحصر به فرد در تیم داشته باشیم و فکر می کنم سرانجام موفق به انجام آن شویم.

لیونل مسی بهترین است و او هم مثل من به دنبال کسب موفقیت و پیروزی در بارسلوناست./مح

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • همیاری
  • فروش بک لینک انبوه
  • ---- --

    ابزار وبلاگ

    cache01last1407227112